30 April - Väl bemött

Oj vad tiden går. Nu var det minsan 106 dagar sedan jag skrev någonting här. Samt var inloggad för den delen. Jag smyger omkring och kikar på bloggar via bloglovin då och då, men jag måste erkänna att jag har 158 olästa inlägg trots en stor rensning.
 
Jag frågar mig själv väldigt ofta varför jag inte skriver av mig mer än jag faktiskt gör. Jag mår ju bra av det. 
Sedan jul har det mesta varit kaos faktiskt.
Jag hade en del problem och kom sedan överens med min familj att det var dags att flytta hem. Så under de tre gågna månaderna har jag haft två hem med kaotisk miljö. 
Igår torkade jag det sista hörnet på golvet i Avesta och bar ner den sista kartongen. Frihet kändes det som.
Att flytta hem kan ha varit det bästa beslut jag någonsin tagit.
 
Jag har dessutom börjat på en DBT-behandling och jag måste säga att den redan hjälpt mig mycket. Och "redan hjälpt mig mycket" betyder att jag har haft 9 träffar av 22. Det är mycket från out in the blue som ska tas in, men de går. Och vi kämpar på!
 
Jag funderade över hur många gånger jag hunnit färga håret på 106 dagar men jag orkar faktiskt inte räkna. 
 
 
Det här är den senast tagna bilden och ni kan se att det rosa har förändrats en aning. Det bor numera bara i topparna, resterande är mörklila. Dessutom har det gått så lång tid att jag har en utväxt på 2 cm.
 
Och så var det de där med avslut. Enklast är bara att slänga in avslutningsbilden, sa hon och gjorde det.
 
 
 
 
Allmänt | |
#1 - - Julia Müller-Sandvik:

sv: Vad kul :) Nää, kör över Höga Kusten-bron, den tycker jag är ganska fin, har man tid att stanna kan man gå upp i den också :) Annars har jag aldrig varit i Sollefteå, och bara varit tre nätter i Luleå. Och då tänkte jag att Luleå är en ganska ful liten stan, hehe... Vet inte vilken väg man tar till treriksröset? Kanske finns något kul jag vet om på vägen, annars är ju Norrland som vilken plats som helst, förutom längre vintrar, midnattssol ett par månader och typ färre människor. Man gör samma saker här som man gör där ^^

Upp